DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIU NA KWOTĘ 100 ZŁ LUB WIĘCEJ
DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIU NA KWOTĘ 100 ZŁ LUB WIĘCEJ
Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji dotyczącej zawartej Umowy pod adresem e-mail lub za pośrednictwem korespondencji pisemnej na adres sprzedawcy (informacje kontaktowe poniżej).

adres email: bok@mixbrands.pl

adres siedziby: MIX BRANDS SP. Z O.O. Odlewnicza 7, 03-231 Warszaawa

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

- dane osobowe klienta, takie jak imię, nazwisko, adres, adres e-mail,
- datę oraz numer zamówienia
- opis przedmiotu reklamacji wraz z oczekiwaniami klienta,
- wszelkie istotne okoliczności uzasadniające zgłoszenie uwagi,
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu - zdjęcie obrazujące uszkodzenie


Jeśli dane lub informacje w zgłoszeniu wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem uwagi, sprzedawca prosi klienta o ich uzupełnienie wskazanym zakresie.

Sprzedawca dokonuje analizy zgłoszenia w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania w odpowiedniej formie. Odpowiedź na zgłoszenie wysyłana jest na wskazany przez klienta adres e-mail lub tradycyjną pocztą.